Sabine over het werken bij Asperion
Ben jij mijn nieuwe collega op onze Accountancy Desk?
Veel tijd kwijt met achteraf je uren- en kilometer administratie bijwerken?
Registreer uren- en kilometers met de Mobile App van Asperion.
Klanten van administratiekantoren zijn geen nummer, maar mensen die doelen willen bereiken.
Klanten willen oprechte aandacht. Ze willen niet het gevoel hebben dat ze nummer zoveel zijn. Steeds meer ondernemers zoeken naar adviseurs die dit begrijpen en zich opstellen als een business partner van de onderneming
Ondernemers zoeken naar adviseurs die klantgericht in het “nu” werken.
Het belang van klantgericht werken voor administratiekantoren. Kantoren moeten zich bewust worden van de veranderende verwachtingen van hun klanten. In de communicatie en communicatiekanalen met hun klanten zullen kantoren moeten gaan weerspiegelen dat ze deze behoefte begrijpen en eraan kunnen voldoen.
Klanten willen dat boekhouders ze helpen bij digitaal ondernemen.
Als boekhouder kun je jouw klanten helpen bij digitaal ondernemen door ze te adviseren over wat er digitaal goed werkt in hun specifieke situatie met name op het gebied van financiën, inkoop, verkoop, debiteuren- en crediteurenbewaking. Zo kun je erover nadenken om jouw klanten boekhouding in je broekzak aan te bieden.
Van administratiekantoor tot gewaardeerde business partner van je klant.
Transformeer naar een gewaardeerde business partner voor je klant en zet hiervoor de jusite middelen in. De boekhouder en administrateur gaat steeds meer en meer een sleutelfunctie binnen bedrijven vervullen. Het gaat niet meer alleen om het vastleggen van gedane boekingen, maar meer om inzicht verkrijgen, rapporteren, signaleren en adviseren. Steeds meer ondernemers richten zich tot hun adviseur als de bron voor goed proactief bedrijfsadvies op basis van realtime cijfers.
Administratiekantoren kunnen ondernemers helpen bij het bereiken van doelen
Administratiekantoren kunnen ondernemers helpen bij het bereiken van doelen. Ondernemers hebben een doel voor ogen en hebben hierbij hulp nodig van specialisten. In de ogen van een ondernemer is een administratiekantoor een specialist met bijzonder inzicht. Een specialist die meer voor ze kan betekenen dan alleen het verwerken van de administratie.
Klanten willen dat het beheren van hun bedrijfsfinanciën plezierig, makkelijk en nuttig is.
Veel ondernemers zeggen dat zij de bureaucratie en administratieve rompslomp demotiverend vinden. Dit aantal stijgt nog verder wanneer je daarbij arbeids- en belastingwetten tot voorschriften inzake gegevensbescherming optelt. Automatiseer de boekhouding van klanten met een goed accountancypakket.
Download de nieuwe Mobile Scan App voor Asperion gebruikers
Steek de boekhouding in je broekzak, met de nieuwe en verbeterde Asperion Bonnen Scan app.
Asperion is verhuisd en waarom kiezen wij voor Naarden?
Asperion verhuisd en kiest voor Naarden. Wij hebben de afgelopen 11 jaar met veel plezier in ons kantoor in Naarden gewerkt. Sindsdien is de onderneming gestaag doorgegroeid en vonden we het tijd om het kantoor interieur te moderniseren en geschikter te maken voor het nieuwe, hybride werken. Een kantoor gericht op het bevorderen van de communicatie tussen medewerkers, op de dagen dat ze hun werkzaamheden op kantoor uitoefenen.
Asperion gaat verhuizen, zonder impact voor onze klanten!
Wij zijn er trots op te kunnen aankondigen dat wij op 5 juli verhuizen naar een nieuwe locatie. Wij zullen ononderbroken dezelfde vriendelijke service blijven bieden op ons nieuwe adres op Gooimeer 3. Het verschil is dat wij dat dus vanaf dat moment op een modernere en frisse werkplek doen.
We hebben belangrijk nieuws, we gaan verhuizen!
Een fijne werkomgeving draagt bij aan het werkplezier van onze medewerkers. Voor ons een reden om deze weer eens onder de loep te nemen. Het resultaat? Een nieuw fris kantoor, wat zeker zal bijdrage aan nog meer werkplezier en maar 100 meter verderop om precies te zijn! Ons nieuwe adres wordt Gooimeer 3 1411 DC Naarden.